luni, 2 februarie 2009

blogul meu


multi dintre voi care mi-ati citit blogul..m-ati intrebat daca am ceva in special cu barbatii!raspunsul ar fi in genu ca nu am nimic cu ei in mare parte,doar ca imi place sa ii etichetez si sa ii critic,ptr ca majoritatea is asa cum am scris in unele articole!si inca o intrebare destul de des pusa a fost ''daca articolele au legatura cu experientele mele??''nu au legatura numai cu mine,ci mai toata lumea isi pune aceleasi intrebari si incearca sa gaseasca un raspun concret si rational..eu am propria mea parere si tot ce scriu cred ca si pe voi va regasiti prin unele subiecte!Daca aveti alte intrebari sau alte pareri puteti lasa un comment sa ma uimiti.!va pup

4 comentarii:

  1. Fiecare dintre noi tinjim la o dragoste adevarata... sau cum se spune “de milioane”.., insa nu stiu cum se face dar deseori nu o gasim desi o cautam si o asteptam cu o inima sincera. Referindu-ne la noi baietii, in ciuda impresiei pe care cautam sa v-o facem voua prin flirturi de toate felurile..si in ciuda dorintei noastre mai mult pasionale, de a avea pe cineva pe care sa o putem saruta, tine de mina, stiindu-se ca noi suntem mult mai atrasi fizic,...in interiorul nostru totusi exista acea dorinta ascunsa de a iubi cu adevarat, pe o fata caruia sa ii dam toata dragostea noastra... sa iubim o fata la care sa nu urmarim in principal sa o atingem la nivel fizic, ci in primul rind sa ne dam pe noi insine ei, fara a ajunge la santaje rusinoase, si fara a profita in nici un fel de ea. Avem aceasta dorinta in adincul inimii noastre!!! (crede-ma avem!)... atunci fireasca intrebare care se ridica este: si atunci de ce baietii se comporta de parca pentru ei conteaza numai trupul, numai fizicul.. iar dupa ce ‘s-au descarcat’ (ca sa-i zic asa), sunt gata la a cauta o alta experienta, cu o alta? De ce?
    Cred ca unul dintre motive, este si acela care sustine ca ‘dragostea adevarata mai poate sa astepte..’ Pina atunci am sa ma multumesc cu dragostea pasionala! Asa avem, noi cel putin noi baietii, conceptia potrivit careia dragostea adevarata este dragostea pe care o vom arata doar atunci cind vreau sa ma casatoresc, cind luam totul in serios... pina atunci ma voi distra de relatii nu de durata, poate chiar de o noapte.. de relatii in care nu am sa pun suflet, si nu am sa-mi insusesc obligatii, asa incit sa pot oricind sa o las cind vreau, si de ce nu chiar sa am mai multe in acelas timp.... Si pina la urma care este problema aici, ar spune unii? Doar sunt tinar, si nici nu ma gindesc deloc la casatorie... de ce sa nu ma distrez?
    Personal cred ca problema este urmatoarea: intr-o casnicie te duci intodeauna cu trecutul tau. Oricit am incerca sa negam lucrul acesta, sau sa incercam sa-l anihilam el ramine o realitate pe care trebuie fie ca vrem fie ca nu sa o purtam. Tinarul care tinjeste la o dragoste adevarata pentru viitoarea sotie a lui, si cu toate acestea el in perioada de fata el se joaca cu relatii amoroase cu nenumarate fete, (poate cu unele cu care nici macar nu a ajuns sa le cunoasca numele)... va avea dezamagirea in final ca nu poate atinge mai apoi, cind vine vremea casatoriei, dragostea adevarata pe care si-a propus sa o de-a sotiei sale. De ce? Este ceva de natura psihologica, un aspect care nu poate fi neglijat. Am invatat la psihologie ca o actiune repetata, si mereu repetata, devine un obicei, si astfel se creaza un tipar de comportament...asta inseamna ca sunt lucruri care se ataseaza caracterului nostru in functie de fregventa lor, iar in momentul cind vrei sa ajungi din nou la starea initiala, lucrul acesta este extrem extrem de greu, tocmai pentru ca acum a devenit o parte integranta a naturii lui. Iata de ce se intimpla ca un baiat care avut relatii sexuale inainte de casatorie cu foarte multe fete, desi atunci cind o regaseste pe aleasa inimii lui ii promite juramintul casatoriei, totusi intr-o situatie data, atunci cind sa spunem o femeie extraordinar de frumoasa ii face avansuri sexuale, lui ii va fi mult mai usor sa accepte provocarea de a o avea ca si amanta, si deci a-si insela nevasta, si in acelas timp ii va fi mult mai greu, sa refuze provocarea deoarece bagajul de acte sexuale premaritale va avea o foarte mare greutate in luarea unei decizii. Sau un alt exemplu, ...un baiat sau o fata care a ajuns sa practice masturbarea multa vreme inainte de casatorie, are toate sansele ca intr-o situatie in care sa zicem sotia lui are probleme de matura medicala cu organele genitale si deci nu mai poate consuma un act sexual, sa ajunga din nou sa se masturbeze. De ce? Pentru ca a intrat in casnicie cu un tipar comportamental deficitar, care detine o putere psihologica foarte mare asupra persoanei. Gindeste-te putin la urmatoarea statistica: cine crezi ca are sansele cele mai mari ca intr-o casnicie sa existe si relatii sexuale extra-conjugale? 1) cineva care “si” inainte de casatorie a avut relatii sexuale premaritale, sau 2) acela care inainte de casatorie “s-a pazit” cu orice pret sa aibe o astfel de relatie sexuala premaritala??
    Vreau sa-ti marturisesc ca una dintre intrebarile pe care le pun unei fete cu care urmaresc sa ma casatoresc este urmatoarea: Ai avut relatii sexuale pina acum cu vreun baiat?. Daca imi raspunde da, mai o intreb inca o data: de cite ori, si cu citi altii? ...si raspunsul la aceste doua intrebari va influenta foarte mult daca doresc ca ea sa fie sotia mea sau nu.
    .....Aici ma opresc ....Ai inteles ceva de aici ? Mie personal nu mi se pare ca m-am facut prea clar, pentru ca tind inspre o usoara filozofie a acestor subiecte, cind de fapt raspunsul este de multe ori mult mai simplu decit credem noi.... In aproximatie, pentru mine reusita unei casnicii depinde foarte mult si de trecutul fetei, si sigur si al meu, pina la momentul casatoriei...... Si atunci as zice: dar trecutul este trecut! Un baiat care s-a culcat inainte de casatorie cu 15 fete nu are sanse sa aibe in familie o dragoste adevarata si loiala fata de sotia lui? Vreau sa spun ca are... dar minime!! Casnicia nu este vorba despre 2 ani de zile... in care pot sa ma bucur de sotia mea, ca mai apoi sa incerc si ‘alte variante, in alta parte’... este vorba despre o viata intreaga in care ma oblig sa-i ramin credincios. Cred ca ar trebui sa duc o lupta constanta, si foarte activa pentru a infrunta tentatiile. Dar cred ca se poate, atita vreme cit se fereste de situatii care ar oferi si mai mult posibilitatea unei tentatii foarte mari..... si in plus si sotia poate ajuta aici prin ai oferii cit mai des, si cit mai bine trupul ei pentru a face dragoste impreuna :) O sotie imi spunea ca ea acasa ii face sotului scene de striptiss, pentru bine considera ea, mai bine fac eu rolul decit sa aud ca s-a dus la night bar pentru a vedea asa ceva...
    Totusi daca as fi fata si as fi ceruta in casatorie de un baiat care a avut relatii sexuale repetate cu multe fete, as refuza din prima. Pentru mine o fata care imi spune ca a avut relatii sexuale multiple, are sansele cele mai mici sa fie ceruta in casatorie de mine. Oricind m-ar putea insela si pe mine, daca a fost gata sa faca lucrul acesta premeditat, si de buna voie inainte de mine. .....
    . Iti spun sigur, ‘rari, foarte rari’, vor fi acei baieti care nu iti vor face de rusine viata ta de casnicie de mai tirziu! Nu uita trecutul poate deveni parte a naturii prezente, care poate reveni foarte bine oricind din nou!... Totusi asta sa nu ne faca sa traim toata viata numai cu suspiciune fata de cel de sex opus care se apropie de noi... sa iubesti baietii, ca pentru asta exista si ei si pentru asta existati si voi: sa fim o completare pentru celalalt,.... dar iubeste tinind seama de trecutul care poate spune multe despre viitor.
    Inchei aici ... Atit cit pot, as vrea sa pun si eu ceva bun acolo in inima ta. Nadajduiesc ca acest comentariu sa fi intrat tocmai in aceasta “posta a inimii tale” :) !!Pa.

    RăspundețiȘtergere
  2. commentul tau ma lasat un pic uimita!imi place tot ce ai zis,si pot spune ca gandesti destul de rational!rar as putea spune ca gasesc pers de sex masculin care sa imi raspund ain felul asta!majoritatea nici macar nu se chinui sa isi dea cu parerea in felul cum ai spus tu totul,ci spun niste cuvinte care ii face sa para mult mai inferiori!te poop.pa

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmmm..Esti cliseica. Suntem toti oameni , nu poti sa etichetezi pe toti si in plus pierz din definitie termenul de barbat.Un barbat nu e un baiat confuz de 17 ani .

    RăspundețiȘtergere
  4. daca iti ocupi timpul cu etichetatul si cu criticatul de la varsta asta ,banuiesc ca nu ai altceva mai bun de facut,O SA-TI TRAIASCA ALTII VIATA PENTRU TINE SI TU NICI MACAR NU-TI DAI SEAMA.dragostea nu inseamna filosofie,dragostea inseamna sentimente si atat.nu mai gandi atat cu mintea ,foloseste si cealalta parte a ta...

    RăspundețiȘtergere